fredag den 31. august 2012

31 august 2012/22:26

22 dage til Flicka kommer hjem!
Lidt foto-guf:

Her er nogle billeder af min model Mie. Hende har jeg brugt ret meget til
diverse model-portrætter. Og der er RIGTIG mange. Her er lidt fra en serie
vi tog i superhelte-tema.


 Lidt i de blå farver - kølige billeder. Måske hun er Ice-woman!


Ja så er der lige det sidste billeder I får med :)


I morgen er det officielt d. 1 efterårsdag, og jeg synes det er lidt trist. Sommeren har været ret grå og regnvejrspræget, og selvom jeg havde fri i 2 hele skønne måneder - så synes jeg bare ikke at der var særlig meget sommer over dem?

Nå... men i dag har jeg haft fri (igen) fra skole, og jeg er har bare skrevet ansøgninger. Eller... jeg nåede kun én! For jeg vil virkelig give alt hvad jeg har for at få netop denne praktikplads! Det er min drømmeplads, for jeg vil komme til at arbejde med heste!

Kuren er gået fint - men vi skal ud og træne på søndag, først.
Jeg vil smutte til køjs, vi skal tidligt op og i IKEA jo!

Over and out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar