søndag den 26. august 2012

26 august 2012

27 dage til bette pjok kommer hjem!


Her putter André og jeg på sofaen, med min elefant-bamse som er fast invetar i stuen. 


Her putter Tigermis hos mig, mens vi ser Ghost Whisperer i kassen. Han er bare mester til dét shit!




Som I kan se, så er dagens billede-tema; at putte! 

I dag har vi kigget på sofa og klædeskab, og vi har fundet vidunderbørnene! Lørdag tager vi i IKEA efter klædeskabet, og i morgen tager vi i BIVA for at få et ordenligt kig på sofa-baby. Det er en ordenlig kleppert på 2,83m og den kommer nok til at fylde en hel del. MEN... en sofa SKAL være en ordenlig flyder, som giver god komfort!


Vi har haft ret travlt med alt det her flytten om, malen og kiggen på nye ting - så vi har ikke trænet siden sidst (skam på os!). Men mad-intervallerne har vi holdt fantastisk! Og jeg har den her madplan mistænkt for, at give os al den energi her, som vi har brugt på at forny vores hjem. Vi sidder jo satme ikke stille mere! Desuden har min krop været fuldstændig smadret i alle led og lemmer, og de muskler som jeg ikke har - af at stå i de underligste stillinger for at få malet det hvide møbel. Og jeg som gik og troede jeg havde en ung krop!

I morgen tager vi ud og træner, efter vi har været i BIVA og kigget (og bestilt, måske!) den fine nye flyde-sofa. I hope so! 

Nu må vi se, om jeg overhovedet overlever 1. skoledag i morgen. Ikke flere serier i kassen til mig, nu skal der fandme arbejdes!

Over and.. out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar