lørdag den 22. september 2012

Lørdag d. 22 september 2012


Her er Flickas bror; Frederik. 


Her er hendes søskende. Frederik ligger i midten.


Her er Flickas lillesøster.
Fik desværre ikke lige taget et super godt billede af Flicka, 
så I må leve med dem af hendes søskende indtil videre.
Der kommer selvfølgelig rigtig mange af hende i fremtiden!


I dag er dagen, jeg har glædet mig utrolig meget til! Vi skal hente hende kl. 16:00, og jeg er ved at gå ud af mit gode skind af bare spænding. Startede ellers dagen med at stå tidligt op, spise og tage ud og træne. Så nu prøver jeg bare at få tiden til at gå, inden vi kører.
Næste vejning er på mandag, og jeg ved ikke helt om jeg glæder mig. Jeg har jo både været syg, og faldet lidt tilbage i mine gamle vaner med ikke at kunne spise. Men nu må vi se hvordan det går!




2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde og fine, sikke nogle øjne (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det - de er simpelthen så kære! (:

      Slet